Slouží jako žádost o odeslání odloženého zboží, které u nás máte z dřívějších objednávek.
JAK POSTUPOVAT:
1.) Dejte pošťáka do košíku
2.) V košíku klikněte na objednat
3.) Zvolte adresu, kam chcete balíček odeslat (po přihlášení)
4.) Zvolte způsob přepravy (v případě Zásilkovny zvolte i výdejní místo, kam chcete odeslat)
5.) Zvolte způsob platby - převodem NEBO z kreditu NEBO na dobírku
6.) Potvrďte objednávku a v případě platby převodem zaplaťte přepravu dle pokynů, které Vám dojdou na mail
S POŠŤÁKEM DO KOŠÍKU NEVKLÁDÁTE ZBOŽÍ, KTERÉ JIŽ MÁTE OBJEDNÁNO Z DŘÍVĚJŠKA.
VEŠKERÉ ZBOŽÍ, KTERÉ U NÁS MÁTE OBJEDNÁNO, ZAPLACENO A ODLOŽENO, BUDE AUTOMATICKY ZABALENO DO BALÍČKU.
To je celé, děkujeme za Váš nákup :) <3